Konu
Sizce Doğru mu Yapıyorum?
25-01-2025, 02:04:09
#2
envicti
Envicti ile Güvenle Barın
Hocam tahminimce SQL login bypass açığını kullanıyorsunuz. Mail ile bildirin ve sisteme giriş yaptıysanız bile değişiklik yapmayın. Hiçbir şey olmaz.