Merhabalar, google'da araştırma yapmayı seven birisiyim, bir kaç anahtar kelime de bir çok yabancı firmaların (Eğitim firmaları, işyerlerinin vs.) admin panel loginlerine denk geldim ve neredeyse %80'inin de güvenlik açığı var.
Bu kişilere mail atıyorum ve durumu bildiriyorum, sizce başıma bir iş alır mıyım?

Hiç bir şekilde sitelerin verilerini vs. ellemiyorum, sadece durumu bildiren mail atıp geçiyorum. Günde 5-10 tane böyle atıyorum fakat hiç bir dönüş olmuyor veya kapatmıyorlarda güvenlik açıklarını.

Dipnot: Arkadaşlar, ben kimseye zarar vericek bir şey yapmam, sadece yardım etmek hoşuma gidiyor. Kötü bir niyetim asla yok. Bunu bilerek yorum atarsanız çok sevinirim.