Arkadaşlar konuyu baltalamaya neden çalışıyorsunuz. Olumsuz yazan arkadaşların tamamı mobil uygulama yazan arkadaşlar. Herkes kendi ekmeğini yer. R10.net forumunun 16 yıllık üyesiyim. Yazılım alanındaki yetkinliğimi benimle çalışan arkadaşlar çok iyi bilir.
Ücretli wordpress işleri kategorisinde forumdan yüzlerce arkadaşa iş yaptım. Mobil uygulama sektöründe de ilk referanslarımı oluşturmak için fiyatı uygun tuttum hepsi bu. Bu fiyatlar zaten ilk iki müşterime özel. Bir tanesinin kodlanmasına başlandı uygulama yayınlandığında konuma ekleyeceğim.
İonic ile yapılan uygulamalar webviewden ziyade native mobil uygulama hissi uyandırır. Sayfalar arası animasyonlu geçiş efektleri, tablar vesaire native uygulamadan farksızdır.
Konuyu okursanız zaten konuda da yazıyor. İonic değilde cross platform isteyenler içinde React Native ile de uygulama hazırlayabilirim.
Konuyu baltalayıcı yorum yapan arkadaşları da şikayet ediyorum. Forum yönetimi gerekeni yapacaktır.