Yapılacak en son iştir heralde.
Fakat şuda var. İyi bir sermaye ile Tekel Bayi değilde , Tekel Shop Açarsan belki olur.Yaşadığım memlekette bir tane var bu şekilde. Yurt dışından ihraçbazı içkiler,boş şişeler Bıçaklar özel çakmak , puro vs .kazancıda yaptığınız reklama göre fazla oluyor. Ama Tekel bayi dediğinde akan sular duruyor. Yapılacak iş değil.
@ardaakman; a katılıyorum.