Yaşınız kaç bilmiyorum ama hiç mi kendinizi sevmiyorsunuz. Tekel bayi asla tek başına yapılacak iş değil, 2-3 kişi ancak. Hafta sonu yok, bayramı yok, tatili yok. Sigaraya içkiye dünyanın parasını nakit bağla, ondan sonra %1-2 kazanacağım diye kuruş kuruş topla. Kirası, stopajı, bağ kuru, vergisi, denetimi, zabıtası bitmez. Cezası eksik olmaz. Yancısı, sarhoşu, boş beleşi eksik olmaz. Eleman alsan bırakamazsın çalar, almasan dükkanda yaşamak zorunda kalırsın. Bütün malın hamallığını yaparsın, elde pas pas ile ıslak bezi sürekli temizlik yapmaya çalışırsın. Yanlışlıkla iki şişe içki kırılsa, gitti o günün bütün karı. Markette senin sattığın her ürün daha ucuza var, gelir senden bakar, iki saat meşgul eder sonra gider marketten alır. Dersen ki evde 2 tane emekli 60 yaşında amca var onlar duracak, aç o zaman tabi.