Ne kadar saçma bir düşünce
Konu size ait olsa da herkes yorum yapmakta özgür kendini etiketlemek küçük düşürücü bir hareket olarak görülmemeli.
Neye göre kendimizi küçük düşürüyoruz ?
Selam olsun,
Yorum yapmakta özgürsünüz ama bırakında sizde olan o özgürlük yorumları değerlendirirken bizde de olsun.
Ne güzel bakın benim düşüncemi saçma olarak görmüş ve yazmışsınız ben size neden saçma yazdınız bu çok saçma diye bir şey yazmıyorum.
Uzatmaya lüzum yok düşüncelerimizi karşılıklı yazmış bulunuyoruz, ne kadar güzel bir şey.
Sevgiler.