Selam olsun,

Ara sıra bu konuyu açıyorum çünkü hep şikayetleri konuşuyoruz oysa güzellikleri dillendirmekte gerekiyor diye düşünürüm.
Toplum olarak sövmede çok iyiyiz hatta oldukça yaratıcıyız diyebilirim ama övgü konusunda bir miktar eksiğiniz sanki.
Övgüyü hak ettiğini düşündüğünüz alanında iyi olan kişilerden bahsetmek isterseniz konu burada.

Ben yazarım ama o zaman samimiyetimi sorgulayanlar olur, reklam olsun diye konuyu açıyorum gibi düşünülebilir o yüzden siz yazın biz okuyalım işiyle takdir toplayan kişileri.


Sevgiler.