Selamlar,

Dehost bir cihaz kiraladım (VDS) içine Almalinux 9 plesk kurup web sitelerimi koydum lakin 3-4 gündür memory leak yiyorum sebebi nedir çözemedim o kadar ram yiyor ki sonuna kullandığında cihaz yeniden başlatıyor. Pleskte sorun var diye Cpanel geçtim sorun halen devam ediyor. Kaç gündür çözemedim nedense 3-4 saat geçmeden bir anda ram kullanım 11-12 gb direkt çıkıyor ve inmiyor. Sitesiz olarak denedim sorun aynı şekilde devam ediyor. Almalinux 8 olarak denedim aynı şekilde problem yaratıyor.

Cihazım, Amd 7950x 16 çekirdek, 16 gb ram bellek kullanıyorum. Mariadb sürümünden diye en son sürüm yine aynı sorun çalışıyorum, eski sürümlere kadar indim yine şekilde ram tüketimi fazla oluyor.

Plesk aldığım kullanım değerleri




Bir süre geçtikten sonra yeniden başlatmış bildirim olarak bana bildirmiş.



ps aux --sort=-%mem | head -n 20 komut çalıştırdığımda değerler bu şekildedir.


Htop değerlerim