Ahsiteleri bir yapabilsem bende katilicamda

hep domainler duruyor.
Vallahi benim hobim oldu ya, yapmadan duramıyorum.
Projelendiriyorum, günlük 5-6k hite çıkınca satıyorum. (Çünkü artık proje tamamlanmış oluyor ve içerik girmek sıkıcı oluyor. Ayrıca bilgim daha yükseğe taşımama el vermiyor.)
0'dan tekrardan site üretmeye başlıyorum.