Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
23-01-2025, 19:44:13
#32
Vanq
Honor 90 kullanıyorum. Nfc var, hiçbir işlemde takılmıyor, kamerası gayet iyi, bana yetiyor.