Samsung A15 kullanıyorum daha öncesinde hep Apple cihaz kullanıyordum ama artık F/P ürün tercih ediyorum gereksiz para harcamaya gerek yok. Hem görüntü kalitesi, hem ucuz olması hemde ısınmayan bir telefon 24 saati çok rahat çıkarması bence yeterli sebep : )