ByHazerfen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli dosyalardan çekmekte mantıklı değil misal her içeriği sql sorgusundan kaçıp bi klasore kayıt ederseniz bu sefer o klasoru optimize etmeniz lazım misal a b c gibisinden ek klasorlere bölmek gibi.

10 bin veriyi veritabanından çeksende bir sıkıntı olmaz. Gerekli indexlemeleri ve veritabanı tasarımını yaptıktan sonra ve sql kodunuzda sorun olmadığı sürece 10 bin satır devede kulak gibi bir şey.
Bizdeki sitelerin bir çoğu sürekli birbirine ddos l7 atîlan sektörler. Herkesin amacı diğerlerinin sitesini çökertip trafik almamasını sağlamak. O ndeden ile dosyada tutmak daha mantıklı gibi duruyor. Zaten aylık olarak klasörlere bölünecek sekilde ayarlarım

Url yapıisnı /yıl/ay/isim olarak yaparım, klasörlerin içerisinde içerikleri ona göre aratırım.