Asynchronous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/site-server-admi...balancing.html

bu konuyu açalı 12 yıl olmuş, o dönem 9 tane fiziki sunucu almıştım dgn'den.

5m civarı trafik vardı, hatalı kodlamadan dolayı basit bir script mahvediyordu sunucuları.şu an olsa statik dosyalar için cdn alır kalanı tek sunucuda hallederim.

bu arada iyi olan h... kötü olan c... (bunlar tostçu zaten)


artık devir data toplama devri olduğu için data toplayan botları da engellemek gerekiyor. (semrush,chatgtp,bytedance gibi)

twitter bile engelledi bunları
Niye sansüe atıyorsunuz anlamadım ki bunların ismini söylemek ne zaman yasaklandı benim mi haberim yok.

Contabo evet çökmez ama bant daraltır. Yani dediği özellikleri çok kullandırmaz. Tabii bir scriptte hata yapmıştım, sunucunun değerleri %,1900 e mi ne çıkmıştı, sunucu yavaşlamıstı ama yine de çökmemişti.. Hetzner olsa böyle bir durumda direkt keserdi.