Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz h... sanırım. O kadar hit gelirse en iyisi alınabilir zaten ha siz optimizasyonla gerek bile görmemişsiniz çok iyi sonuç almışsınız. Bende mecbur profesyonel destek alırım artık.
https://www.r10.net/site-server-admi...balancing.html

bu konuyu açalı 12 yıl olmuş, o dönem 9 tane fiziki sunucu almıştım dgn'den.

5m civarı trafik vardı, hatalı kodlamadan dolayı basit bir script mahvediyordu sunucuları.şu an olsa statik dosyalar için cdn alır kalanı tek sunucuda hallederim.

bu arada iyi olan h... kötü olan c... (bunlar tostçu zaten)


artık devir data toplama devri olduğu için data toplayan botları da engellemek gerekiyor. (semrush,chatgtp,bytedance gibi)

twitter bile engelledi bunları