Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
23-01-2025, 13:28:34
#25
Bique
iPhone 8, WhatsApp - Termius - Microsoft Remote Desktop calistirdiktan sonra daha iyi bir cihaza ihtiyacım yok.