Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
23-01-2025, 12:02:36
#17
erkancan_87
Galaxy S24 ultra. Kamerasına bayılıyorum.
Iphone a asla geçmem. Oldum olası sevemedim.