Mertarikbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncesinde iPhone düşmanlığınız var mıydı hocam
Hayır ama fiyatını gereksiz pahalı buluyordum. Gittim yurtdışından aldım sorun çözüldü