Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
23-01-2025, 11:35:18
#13
tematem
Mertarikbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncesinde iPhone düşmanlığınız var mıydı hocam
Hayır ama fiyatını gereksiz pahalı buluyordum. Gittim yurtdışından aldım sorun çözüldü