Konu
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor? Neden?
23-01-2025, 11:34:45
#11
Mertarikbey
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
real2018 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nokia 5110 seri telefon o yüzden tercihim.
Bende Ericsson 688 hocam