Arkadaşlar merhaba.
Skype kontörleri iptal edilmiş diye gözüküyor microsoftta. Peki nasıl sms göndereceğiz? Her ülke için ayrı ayrı paket mi almamız lazım?
Bilgisi olan var mı?