bi nevi haklısınız aslında ama, şirket diyorki 1 kişiyi davet et 10 enerji kazan. davet ediyorsun, biraz daha davet et hediyeni al diyor. bidaha davet ediyorsun, 5 enerji veriyor. sonra 2, sonra 1, sonra 0,1 falan.
onlar böyle tezgah kurarsa biz de bir yolunu buluruz anlamında söyledim
hiç bişey istemedi benden. forumdan bir arkadaş, hepsini temu karşılıyor demişti. türkiyede 400 lira olan bir ürün aldım bakalım
hocam güncel durum nedir kargonuz geldi mi acaba merak ettim