berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi nevi haklısınız aslında ama, şirket diyorki 1 kişiyi davet et 10 enerji kazan. davet ediyorsun, biraz daha davet et hediyeni al diyor. bidaha davet ediyorsun, 5 enerji veriyor. sonra 2, sonra 1, sonra 0,1 falan.
onlar böyle tezgah kurarsa biz de bir yolunu buluruz anlamında söyledim



hiç bişey istemedi benden. forumdan bir arkadaş, hepsini temu karşılıyor demişti. türkiyede 400 lira olan bir ürün aldım bakalım

hocam güncel durum nedir kargonuz geldi mi acaba merak ettim