PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alt yapı olmadığı halde nasıl bağladılar hocam?
Telekom müdürlüğüne müracaattan sonra ortalama 6 ayda altyapı getiriliyor.
bölgede alt yapı var ama binada yoktu
alt yapı dediğimizde normal DSL internet, eski telefon kabloları üstünden dağıttıkları yani
yoldaki direkten eve kablo çektiler

gelen çalışanlar böyle olduğunu bilseydik kabul etmezdik bağlamazdık tarzı konuştu
diğer dairelerdekiler bağlantı istese onlara da kablo çekilmesi gerekirmiş vs. müteahhit vs. bişeyler söylendiler gittiler