Hocam sürücü adayıysanız eğer "k" tipi ehliyetti sanırım "geçici sürücü belgesi" yerine geçer, yanınızda bir direksiyon eğitmeni (usta eğitici) olması lazım. Trafikte de kullanırsınız.
Trafiğe kapalı park alanını eskiden Fenerbahçe Sürücü Kursu sağlardı İstanbul'da ama son durum ne bilmiyorum.