Hocam ödeme tutarı nedir ? Şikayet üzerine mi mahkeme ödeme ile ilgili sizi çağırmış
Ödeme tutarı 500tl
Şikayet üzerine karakola daha sonra savcılığa gittim.
Sonrasında mahkeme açıldı ve 1.duruşma da savunmamı yaptım hakim bana suçu kabül etmeyerek zararı karşılamak istiyormusun dedi evet karşılarım dedim ödemeyi PTT üzerinden yaptım.
Sonra 27 kasımda şikayetçi tarafın duruşması vardı gitmedi. Zorla getirilme kararı verildi
2.duruşma bugündü yine gitmemiş polisler aradığında başka şehirde olduğunu belirtmiş sonra da bu şekilde yazı vardı
Buraca işi biten talimatın bila ikmal iadesine karar verildi