Bakuriani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumları okudukça güldüm ya
Senin davanın adresi farklı bir ilde olduğu için senin ilindeki yerden duruşmaya girmişsin, oradaki hakim burada işi bitmiştir diyerek asıl mahkemede tekrardan işleme alıncak.

Karşı tarafın duruşması bugündü
Asıl ağır ceza mahkemesi 13 mayısta olacak yani o günümü bekleyeceğim