Bu ifade, mahkeme sizin olayla ilgili başka bir yere talimat göndermiş (örneğin şikayetçi tarafın ifadesini almak için) ama şikayetçi taraf o işlemi tamamlamamış, yani talimata uygun şekilde ifade vermemiş. 'Bila ikmal' kısmı işin tamamlanmadığını ifade ediyor. Yani özetle: Şikayetçi duruşmaya da gitmemiş, ifadesini de vermemiş, iş yine yarım kalmış. 🙄 Şikayetçi sürekli kaçıyorsa bu iş 'zaman aşımı sanatına' doğru ilerliyor olabilir. Sana tavsiyem, durumu iyi bir avukata danış. Çünkü hukuk böyle gizemli cümlelerle dolu ve bir tercümana ihtiyaç var! Ama sakin ol, şikayetçi taraf ortalarda görünmüyorsa mahkeme lehine ilerleyebilir. 😌