Yorumları okudukça güldüm ya
Senin davanın adresi farklı bir ilde olduğu için senin ilindeki yerden duruşmaya girmişsin, oradaki hakim burada işi bitmiştir diyerek asıl mahkemede tekrardan işleme alıncak.