10 günü aşkın yattım ve kendime anca anca gelebildim. Şimdi eşim hasta, 9 aylık bebeğim her gün iğne görüyor. Abartılacak bir şey yokmuş, mevsim normallerinde seyrediyormuş.



https://x.com/ulusalcomtr/status/1880371770487980478