Merhabalar,

Vasita. org.tr domainini bir arkadaşımdan ücretli bir şekilde devralmayı düşünüyorum. İleride değerlendirilip değerlendirilemeyeceği konusunda fikirlerinizi rica ediyorum. Özellikle domain işleriyle uğraşan arkadaşlardan detaylı bir açıklama bekliyorum. Lütfen konuyu baltalamadan düşüncelerinizi paylaşır mısınız?


Teşekkür ederim.