ToLGhN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, detaylı bilgi veriyorum banka ile görüştüm.
Esnaf odasına kayıtlı olan işletmeler gerekli belgeler ile şubeye gidip gerekli işlemleri yapabilirlermiş yani demem o ki böyle bir şey var doğruluğu teyit edildi.
Bankaya gidip gerekli evrakları götürücem bakalım
Hocam gelişmeleri paylaşabilir misiniz?