Ben size şöyle özetleyeyim. Benim modemim dikdörtgen formdaki dairede oturma odasında( En uç noktada )
Router olmadan önce diğer uçtaki iki odamda, 4G'de çok zayıf. 5G'de çekim sıfırdı.
Bu cihazı hole kurdum( Modem ile bu nokta arası 8-10 Metre arası )
Bağlantı hızım 100mbit ve bu cihazla neredeyse sıfır kayıpla aynı hızı en uçtaki odadan alabiliyorum.
Ek olarak wifi 6 desteği olmaması cihazın çalışmayacağı anlama gelmiyor. Benim cihazım da Kablonetin modemi ve wifi 6 desteği yok.
Edit: Bu router cihazını taktınız yerde azda olsa sinyal olması gerekiyor.