Daha öncede konusunu açmıştım farklı görüşler gelmişti. Kimisi ayar eksikliği kimisi deli saçması kimisi öyle böyle dedi. Net şekilde söylüyorum CF (Şahsi düşüncem) pişmanlıktır.