CloudFlare'ı 14 ocakta sitemden kaldırdım. Şuanki sonuç aşağıdadır. Belki de CF'yi kaldırdım diye yükselmedi site bilemiyorum. Çünkü google anlık olarak artık güncelleme yayınlayabiliyor. Ama 14 ocakta CF'yi kaldırdıktan sonra sitenin durumu şöyle:
Cloudflare neden kullanılıyor? Çünkü bedava! Yoksa birçok insan ne işe yaradığını bile bilmiyor. Ayarları dahi yapamıyorlar. Ne işe yaradığını bilmeyen biri, fayda görüp görmediğini de anlayamaz. Laf olsun diye savunuyorlar. Neden savunuyorlar? Çünkü bedava!
Günlük 100 hiti bile olmayan türkçe bir site neden Cloudflare kullanma ihtiyacı duyar? Çünkü bedava!