Faiz biraz daha düşene kadar para piyasası fonunda kalırdım (faiz gibi düşmüyor)düştüğünde Samsun Atakum civarlarında 1+1 2 ev alırdım. Bide eminevimden arabaya yazılırdım çıkınca motoru da satardım
https://shbd.io/s/tt6BAs3f ,
https://shbd.io/s/uOwnQnCi
Metrekareye falan bakmadan 2 ilan seçtim

Samsun'da öğrenci çok kiracı da çok oluyor kira gelirleri de fena değil bana da konum olarak yakın
Para piyasası haramdır diye düşünürsen de 1+1 ve Altın Fonu alırdım
Gece uzun ve boş olunca her şeyi düşünüp hedefliyorum hiçbiri yatırım tavsiyesi değildir herkese iyi geceler