Faiz biraz daha düşene kadar para piyasası fonunda kalırdım (faiz gibi düşmüyor)düştüğünde Samsun Atakum civarlarında 1+1 2 ev alırdım. Bide eminevimden arabaya yazılırdım çıkınca motoru da satardım

https://shbd.io/s/tt6BAs3f , https://shbd.io/s/uOwnQnCi

Metrekareye falan bakmadan 2 ilan seçtim Samsun'da öğrenci çok kiracı da çok oluyor kira gelirleri de fena değil bana da konum olarak yakın

Para piyasası haramdır diye düşünürsen de 1+1 ve Altın Fonu alırdım

Gece uzun ve boş olunca her şeyi düşünüp hedefliyorum hiçbiri yatırım tavsiyesi değildir herkese iyi geceler