şu şekilde olucak bu telegramda sinyal veren gruplar var aylık belli ücret karşılığı üye alıyorlar gruba
bir alarm programı yazacağım
adam grubuna sinyal attığı zaman bunu programa kaydedecek
hedef 1 vs geldiği zaman bot gruba mesaj göndericek bu hedef 1 e geldi gibi
ve bunların kaydını tutacak
buda şu işe yarayacak
sinyallerden analiz yapılabilir olucak mesela aylık analiz alır programdan kaç sinyal tutmuş vs diye oran hesaplayabilir ek olarak aldığı ücretleri muhasebe gibi kaydedebilceği bi ekranda tasarlamayı düşündüm sizce tutarmı ?