benim kafam şu şekilde çalışıyor gider kendime 300 400 k değerinde bi araç alırım eğer aile ile yaşamıyorsam güzel 1+1 yada 2+1 ev tutarım kalan parayı minmum risk maximum kar elde edebileceğim bir işte değerlendirmeye çalışırdım (ha o kadar parayı değerlendiricek bir fikir bulamadım arabayı gene küçültür, 1+1, 2+1 piyasaya göre uygun bir ev alır kiraya verir ilana koyardım.)