Mikrotik alıp VLAN arkasına ILO/IDRAC potlarınızı bağlayın, NAT yönlendirmelerinizi yapıp Firewall kurallarınızı belirleyin.
KVM'den çok daha verimli ve etkili bir çözümünüz olacaktır.
Hepsinde ipmi olduğunu söylememiş konu sahibi

Aten veya Raritan switch iş görür.