merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mikrotik alıp VLAN arkasına ILO/IDRAC potlarınızı bağlayın, NAT yönlendirmelerinizi yapıp Firewall kurallarınızı belirleyin.

KVM'den çok daha verimli ve etkili bir çözümünüz olacaktır.
Hepsinde ipmi olduğunu söylememiş konu sahibi
Aten veya Raritan switch iş görür.