Mikrotik alıp VLAN arkasına ILO/IDRAC potlarınızı bağlayın, NAT yönlendirmelerinizi yapıp Firewall kurallarınızı belirleyin.

KVM'den çok daha verimli ve etkili bir çözümünüz olacaktır.