ya hocam 0 parasız kalmam allaha şükür şuan yine 3-5 bişeyler kazanıyoruz ama mesela şöyle düşünüyorum. şuan elimdeki total para 2.2m falan diyelim bu parayla gider 2+1 bi ev alırım sonra biraz birikim yapınca kredi çeker bi ev daha alırım kira + kendi cebimden 10-20 ödeyerek 3-4 senede 2 evim olmuş olur diye düşünüyorum
Allah bereket versin hocam, ben en kötü duruma göre söylüyorum. işleriniz iyiyse şükür, o zaman ev almanız mantıklı olur. zaten bende ev ilanlara bakıyorum arada faizler yüksek diye evlerde yavaş satılıyor. böyle acil satmak isteyip uygun fiyattan güzel bi ev kapatırsanız da iyi olur. ya zaten şöyle bir şey var. 2 3 milyonluk arabaya binmek için kendim içinde söylğyorum çok fazla parası olması gerekir insanın. sonuçta 200 bin 500 binede araba var. ama ev dediğin en az 2 den başlar.