araba riskli hocam sonuçta ceza kaza vb risklerde var. geçen gün daha 10 bin tl ceza yedim. bende satacağım arabayı. gerçekten ihtiyaç olmadığına inanıyorsan sat toplu taşıma kullan taksi kullan.