Yok bizde de herşey çöktü natronun ne telefonları ne sayfasına erişiliyor şuan 50 tane müşteri aradı sabahtan beri mail problemleri vs site erişememe gibi. Geçtiğimiz haftada 500 hatası alıyorduk sayfalarda sürekli. Natro nun gidişatı hiç iyi değil sürekli ertelenen bişiler var. bakalım ne olacak
Demek kullanıcıların bir kısmını kapsayan bir kesinti var, bizdeki siteler mailler çalışıyor sıkıntı yok. Geçmiş olsun, en kısa sürede çözülür umarım.