Biz maillerde bir sorun yaşamıyoruz. ücretsiz paketleri de mail pro paketlerini de sorunsuz kullanıyoruz bilginiz olsun. Bence sizin web sitesi sorunlu bir makineye denk gelmiş olabilir, sunucu değişikliği talep edin.
Yok bizde de herşey çöktü natronun ne telefonları ne sayfasına erişiliyor şuan 50 tane müşteri aradı sabahtan beri mail problemleri vs site erişememe gibi. Geçtiğimiz haftada 500 hatası alıyorduk sayfalarda sürekli. Natro nun gidişatı hiç iyi değil sürekli ertelenen bişiler var. bakalım ne olacak