ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mental gelişimi bir kenara bırakım, geldiği yaşa nasıl geldiğini anlayamayacağımız milyarlarca insan var yani bu durum hayatın bittiğini bize kanıtlamaz. Ekmek ve su ile de hayat bir şekil devam edebilir. Hedeflerin imkan dahilinde olması kişisel bir tercihtir buna saygım var. Bende hedeflerimi genelde ulaşılabilir şekilde belirlerim fakat birden çok hedefim olduğu için bazı hedefler hayal standartlarına yakın kalır. Aslında o hayaller de bizi esas hedeflediğimiz şeylere ulaşmak için kamçılar. İnsan olmayacağını bile bile gider bazen fakat günün sonunda oraya ulaşırsa herkesten farklı olur. Adı farklı olur. Bu sebeple ikisi de olması gerekir sadece ulaşılabilir hedefler henüz daha ona ulaşmadan bile bize ulaşmışız gibi tatminlik duygusu verebilir işte buda heyecanı kaybetmeye denk sebep olur. Domain değerlendirme konusundan felsefe diyarına geçiş yaptık vallahi bravo
ahhahaa Konu sahibi bizi kovmadan ben kaçayım İyi sabahlar