Merhaba arkadaşlar;
İnternette çoğu makalede ve yorumda (r10 dahil) dışarıya backlink vermenin zararlı olduğundan bahsedenler var...
Aslında bu bilgi yanlış/eksik!
Şöyle ki; Başka bir siteye footer vermek size zarar verecek ve otoritenizi düşürecektir ama makalelerinizden dışarıya bağlantı vermek sizi yükseltecektir!
Mesela; Bitcoin nasıl alınır? diye bir makale yazıyorsak, bitcoin.org'a aktif bağlantı vermek bize zarar değil, yarar getirir...
Bunu tüm makalelerinizde korkmadan uygulamaya çalışın! Faydasını kısa zamanda göreceksiniz..
Herkese iyi forumlar.