Merhaba arkadaşlar;

İnternette çoğu makalede ve yorumda (r10 dahil) dışarıya backlink vermenin zararlı olduğundan bahsedenler var...

Aslında bu bilgi yanlış/eksik!

Şöyle ki; Başka bir siteye footer vermek size zarar verecek ve otoritenizi düşürecektir ama makalelerinizden dışarıya bağlantı vermek sizi yükseltecektir!

Mesela; Bitcoin nasıl alınır? diye bir makale yazıyorsak, bitcoin.org'a aktif bağlantı vermek bize zarar değil, yarar getirir...

Bunu tüm makalelerinizde korkmadan uygulamaya çalışın! Faydasını kısa zamanda göreceksiniz..

Herkese iyi forumlar.