daha önce bir yazılımcıyla çalıştım
Müşteri bir yerde haklı, çünkü revize geliştirme konusunda destek vermeyen yazılımcı yazılımcı değildir bana göre.
kodları incelettim, arkadaş chargpt den toplamış.
Gösterdiğim yazılımcı ben bunu nasıl geliştireyim diyor ?
5.5 aylık proje çöp oldu.
Onun haricinde bir arkadaşa bot yazdırdım, 2 hafta sonra patladı botu.
destek istedim destek sunmadı geçiştirdi.
Bunun tek sorunu ise ben emanet işimi yapayım, parama bakayım diyen zihniyettir.
Sorun şu. Ben zaten her istediğini yaptım. Her dediğini yaptım yeri geldi ücretsiz destek sundum. Ama müşteri artık yeri geldi uykumdan uyandırdı aradı ben ne kadar tolerans sağladıysam çok daha fazlasını istedi ücreti de az tuttu hep. Sanki işi değil beni satın almış gibi davranışlar sergilendi. Sorun zaten bu noktadan başladı. Diğer türlü sorun yoktu. Şimdi de kusursuz olmuş ellerinize sağlık denilen işin ücretini iade istemek nedir?