daha önce bir yazılımcıyla çalıştım
Müşteri bir yerde haklı, çünkü revize geliştirme konusunda destek vermeyen yazılımcı yazılımcı değildir bana göre.

kodları incelettim, arkadaş chargpt den toplamış.
Gösterdiğim yazılımcı ben bunu nasıl geliştireyim diyor ?
5.5 aylık proje çöp oldu.

Onun haricinde bir arkadaşa bot yazdırdım, 2 hafta sonra patladı botu.
destek istedim destek sunmadı geçiştirdi.

Bunun tek sorunu ise ben emanet işimi yapayım, parama bakayım diyen zihniyettir.

Şunuda ekleyeceğim, yaptığı projeyi geliştirmeye yanaşmayan yazılımcılardan arkanıza bakmadan kaçın.