Yazılım işinde iade diye bir şey olmaz. Siz oturacaksınız bir yazılım kodlayacaksınız müşteri onaylayacak iş teslim edilecek sonra iade istenecek öyle bir dünya yok. Revize konusunda yardımcı olsaydınız iyi olurdu tabi o noktada sizin de biraz hatanız var.
Bu gibi süreçlerde sıkıntı yaşamamak için sözleşme yapmak gerekiyor.
Fatura kestiniz mi bu arada verdiğiniz hizmet için? Fatura bu tür anlaşmazlıklarda yine sizin lehinize faydalı olur.
Revize konusunda yardımcı oldum. Hatta ücret bile almadım. Ama müşteri sürekli işime karışıp acele ettirip mesai saatlerim dışında çalıştırıp bunalttığı için artık çalışmak istemediğimi söyledim. Çünkü böyle bir ortamda gerçekten çalışılmaz. Ama projeyi test ettiğimde sorunsuzdu. Bu kendi yazdığı mesajlar da da mevcut.