Teslim edilmiş yazılımın iadesi olmaz, saçmalık. Sıfırdan yazılması gerekiyorsa sizin probleminiz değil.
İşi alacak olan yazılımcılar sizin kodu anlamamış, dili bilmiyor veya mimariyi beğenmemiş olabilir ama bu sizin emeğinizi çöpe atacağınız anlamına gelmiyor.
Siz işi teslim edip onay almışsınız, geçmiş bitmiş o iş.