“Ücretini ödedi, iade ettim” kısmını anlamadım. Teslim edilen ürünü kapalı kutu yazdıysanız parayı aldıktan sonra ne hali varsa görsün diyemezsiniz maalesef meşgulseniz sizin yapmanız gereken işi başkası yapıyorsa masraf size fatura edilebilir.

open source başka bir yazılımcının düzeltme yapabileceği bir şey ise tüm kaynak kodlarını verdiyseniz orası ayrı ama hiç bir şeyi vermeden sonra ben meşgulüm derseniz başka yazılımcı da sizin yazdığınıza müdahale edemiyorsa firma masrafını talep eder.

Mantığınıza yatmayabilir zaten bunun bir önemi de yok ilk noter ihtarname gönderip sonra dava açması yeterli o ücreti her türlü talep edebilir.