ekremozdikici00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kurlumu nasıl yapılıyor keşke onuda anlatsaydınız
Selamlar.
Kurulum basit, SQL Veritabanını yükleyin, bilgileri config/db.php uyarlayın sistem çalışsın