Kardeşinizin cinsiyetini bilmiyorum lütfen öncelikle beni yanlış anlamayın söylediklerimden ötürü.
O Kadar çok üniversite ve bölüm var ki mezun olduktan sonra inşaat mühendisi de olsan para kazanamiyorsun bilgisayar mühendisliği de okusan(tabii kendini geliştirmezsen)
O yüzden kolunda zanaat oluşturacak bölümler okusun.Cnc,torna,motor, elektrik veya büro yönetimi.Devlette çalışmayı istiyorsa hangi bölümler daha çok âlim yapıyor ise o bölümleri okusun.